8.12.2013

Per Aspera Ad Inferi

Hyvää joulukuuta ja silleen 8)

Ajattelin aikanaan että voisin vääntää jonkun joulukalenteri-tyyppisen jutskan tänne blogiin, mutta fakta on se enhän mitenkään sais tänne mitään mielenkiintosta tekstiä jokapäivä. Tässä nyt kuitenkin uusimmat kynsiväkerrykseni.

Nämä on mun tänään vääntämäni kynnet, tein vähän siinä toivossa että olisivat vielä paraatikunnossa ensi perjantaina synttäreitäni varten, mutta saa nähdä lähtevätkö noi helmet tosta rullaamaan miten pian.. Jotenkin silti tykkään et nää on ?yksinkertaisuudessaan? tosi kivat, koska mulle käy usein niin että yritän liikaa ja päädyn sotkemaan kaiken ja aloittamaan alusta..
 
 Tässä on mun viimeisimmät kynsihankinnat, Cybershopista ostamani pienet irtohileputelit. Mukana tuli joku epämääräinen liisteri (?) joka kertoo olevansa 'for artifical nails', eipä sillä että muutenkaan noita liimalla alkaisin omiin kynsiin laittamaan.. Eivät nuo maksaneet kuin pari euroa, mutta tiedän että sillä hinnalla saisin varmaan vadin samanlaisia hileitä ebaysta sunmuista, mutta en mä niitä niin paljoa kaipaa. Oikeastaan vähän pohdein tuleeko noita koskaan käytettyä kun en ole ennenkään paljoa niiden kanssa pelleilyyn ryhtynyt. Tämä tuli kuitenkin heti todistettua vääräksi kun väsäsin kynnet vain niiden pohjalta.

Tässäpä ovat superhileiset kynteni viime viikolta! Kuva on otettu viikon päästä lakkailuista, joka hieman kertoo kuinka hyvin ovat säilyneet. Kippasin vaan purkista hilettä aluslakalla lakattuun kohtaan ja laitoin päälle pari kerrosta päälyslakkaa ja tadaa. Kuvittelin yksiin kynsiin hurahtavan varmaan puolitoista pulloa tuota hilettä mutta eihän tuosta pienestä putelista mennyt edes kolmasosaa.

Tässä vielä päätteeksi harvinaisen hyvässä kunnossa olevat kynteni ilman lakkaa.  Vähän oon ihmetellyt miten ne ovat päässeet noin pitkiksi, enhän mä oo edes tehnyt mitään erityistä pitääkseni ne kasassa, samalla tavalla kuin ennen mä kynsin kaikkea ja pamauttelen kynsiäni päin ovia ja seiniä. On tosin alkanut taas kitaran soitto kiinnostamaan ja se vähän riitelee näiden kynsien kanssa, kun en millään raaskisi leikata noin vain, odottelekin tässä vähän jotain kynsiäkatkovaa tragediaa niin saisin hyvän syyn napsaista nuo kaikki... heh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti