2.8.2013

Endless Night

 Loistokasta elokuun (hui kamala) alkua :> Kauhistuksissani tein havainnon että paluun koulunpenkille tapahtuu tasan viikon päästä.. Täytynee lomailla loput päivät sitten ihan täysillä. Nyt kuitenkin saavuin postailemaan mun viimeaikojen kesäkynsistä ja muutamista kynsijutuista. 

Nämä ekat kynnet ovat yli viikontakaiset 'idea hyvä, toteutus kusee'-teemaiset kynnet. Tehdessäni huomasin sellaisen pikkujutun, että noita timangeja riitti vain neljään sormeen, mutta kuva pitää pystyssä illuusiota onnistumisesta.

Tässä tämänhetkiset kynteni, joihin ohjeet löydät googlettamalla 'fishtail nails'. Suosittelen tälläisten tekemistä jos aikaa on puoli ikuisuutta tai olet kykeneväinen suorien raitojen tekemiseen vapaalla kädellä.
 
 Lakkaus näyttää mun mielestä kuitenkin paremmalta lyhemmissä kynsissä, jolloin tuo keskikohta pysyy siinä missä pitääkin ja raidoittelua ei tarvitse tehdä ikuisuutta.

Oon aina halunnut tälläisiä irtohileitä, ja mun oli pakko kahmaista molemmat hilepaketit sellaiset Seppälästä bongattuani, kun oon niin laiska kaikkea tilailemaan (pitää oottaa, mur). Käyttömetodit on vielä vähän hakusessa, mutta alla mun tuhoon tuomittu yritys laittaa hilettää jotenkin fiksusti, muttei kärsivällisyys kestänyt.

 Tässä vielä mun uudet löydöt, Wild&Mildin pimeessäkiiltävät Glow-lakat ♥ En oo päässyt vielä koko kynsissä testaamaan, mutta ainakin putelit hohtavat mukavasti hämärässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti