12.6.2013

Shine Bright Like A Diamond

Heissan
Oon totaalisen ihastunut noihin Wild & Mildin Diamond-lakkoihin, ne kuivuu supernopeesti, on tosi peittäviä ja kimmeltää ooh niin ihanasti. Kahmaisin viime viikolla kolmannen kyseisen merkkisen lakan kokoelmiini, tosin myöhemmin tajusin että mun piti ostaa kultanen.. 
Halusin jokatapauksessa tehdä itselleni jotkut yksinkertaiset kynnet laivalle, ja halusin käyttää niitä lakkoja, joten tadaa.

 



Värkkäsin näitä ennen kesäiset leopardikynnet joita olisin voinut pitää ikuisuuden, ellei pieni pala lakkaa joka lähti yhden kynnen reunasta olis saanut mua epähuomiossa näpräämään lakat pois siitä kokonaan.. Joku taisi kutsua näitä 'teinikynsiksi'..


Tässä vielä mun out of nowhere-kokeilu tehdä kerrankin leopardikuviota ilman konadia, mutta päälyslakka suttasi ne aika lopullisesti joten enpä kauaa katsellut.

Huomasin että Tyyli.comilla on menossa joku kesäkynsijuttu, olin jopa niin tylsistynyt että osallistuin.

4 kommenttia:

  1. Mitä we don't need a curelle on tapahtunu??? e_e aattelin et sut tavottaa täält tai jtn

    VastaaPoista
  2. MIKS??? (Oon tuo sama anonyymi ko tuol ylhääl...)

    VastaaPoista