24.5.2012

Summer Nights

Täs postaukses tulee vähä useemmat kynnet, ja yritän kirjottaa jotai rakentavaa tekstiiki, koska en usko kirjottavani iha hetkeen. Kävipä kerran niin, että mun kitaratunnit loppu, ja päätin ol leikkelemät kynsiäni ja mun yllätykseks ne kasvo iha nätisti enkä pamauttanu niit mihinkää seinää. Leikkasin ne kuitenki viime viikol, ja täytyy myöntää, ne on lyhyemmät ku kuvittelin. No, kitaransoiton eteen täytyy tehdä uhrauksia. Jos sitte seuraavassa elämässä mulla olis pitkät kynnet. Kesällä aattelin kuiteni ol leikkelemäst niit, et jos saisin välil tehtyy jotai kivoi kesäkynsii :3

 Nää oli pitkäst aikaa semmoset kynnet mitä jaksoin kattella. Tyylii kaikki tänki postaukse kynnet on tehty konadil osittai, mut en tie haittaako se, koska emmä ainakaa kattele kynsii sillee 'vois tehä tommoset', tykkään vaa kattoo mimmosii ihmiset o tehny..
 Mun piti tehä aluks vaa normi ranskalaine manikyyri, mut valkosest päästä tuli nii suttune, et oli pakko peittää tollasel herkäl pitsikuviol. Mun mielest sinäns iha nätit mut ei_mun_tyylii. Ahdisti kattel ittel tommosii.
Jos oot kattellu blogii pidemmän aikaa, huomaat et nää on samallaiset ku ne kynnet, mitkä tein ensimmäiseks ku sain konadin. Tein vaa siks et saisin nauraa niiden säälittävyydel, voit kattoo ne tästä. ...En tajuu muutenkaa kui mun oli pakko tunkee noi rumat kynnet tänne. Ei sil, et tajusin et kaikki mun kynnet tääl on iha kamalii, tekis mieli poistaa noit vanhoi postauksii :/
Riehuin taas konadin pitsikuvion kanssa. Se on oikeestaa paljo vaikeempaa mitä kuvittelis. Helpointa on tehä kokokynnen kuvio nysäkynsiin (ks. mulla nyt, mut ette haluu kattel tämmösii..) Mut voisin melkee väittää et ton pitsikuvion saamine leimasimee ja asettamine oikeesee kohtaa 20 kertaa on melkee vaikeempaa ku vääntää itte semmone. Okei, ei sentää.
En oo iha varma mitä tää kuva tekee tääl, muutaku sitä et noi värit oli nii söpöi et halusin esitel niit teillekki. Ja sitä et miten tämmöne lakkaus on mahdotont tehä semmosiin pokepallon muotosiin kynsiin, joka muistuttaa mua et mut täytyy tehä pokepallot näihi mu kynsii enne ku nää kasvaa pois pyöryläisyydestää.
Nää oliki sit viimiset lakkaukset noissa mun ns. pidemmissä kynsissä. Jotenkin näyttää oudoilta, nois on jotain mikä ei oikee toimi, mut en koskaa keksiny mitä. Onkse toi depressiivine persikka-harmaa yhdistelmä vai toi säälittävän hailee konad-kuvio ?
Täs lopus hieno enne/jälkee kuva mu kynsie leikkuust. (hyvin taas tarkentanu ekas kuvas...) Selasin noit kuvie päivämäärii, ja ne kertoo et mu kynnet kasvaa kuukaudes ton verra, et pääsen sit kesäkuun lopuil lakkailee ilosemmi ;)

4 kommenttia:

  1. OOOO, aivan ihania nuo kaikki kynnet kyl! alkoin lukee tätä blogii niiku just NYT, nii mite nuo pitsikuviot on tehty? :p eipä muuta.

    VastaaPoista
  2. Ihania kynsiä ;o
    Tässäpä teille haaste :p !
    http://sateenkaarenpaasta.blogspot.fi/2012/06/4-haaste.html

    VastaaPoista