16.3.2012

Leopard & Lace

On jo kaua pitäny kirjottaa, mut oon venaillu et tekisin useemmat kynnet koska en vaan yksistä jaksa postata. Elikkä siis konadit joista viime postauksessani puhuin, saapu iloisesti ja tosi nopeesti ja aloin heti suttaa niil. Ensin olin innoissani tunkees kaikkee kaikkial, sit olin tosi epätoivone ku mikää ei onnistunu, joten ekat konad kynteni ovat nämä
Ei kovin tajunnan räjäyttävät, eh ? Kynnet on ihan superlyhyet tossa koska suutuin niille laivalla ja leikkasin kaikki niin lyhyiksi kun sain. Ei paljoo kehumista, toi kuvio tarttu tohon hyvin mut muuten toi meni iha metsikköö, mut annetaa anteeks, nää oli mun ekat.
Nää siis toiset konadkokeiluni, mun loistavast inspiraatiost, joka lopult toteutu paremmi ku odotin mun huonommi ku toivoin. Eivät ikinä nähneet päivänvaloa kovin julkisesti, koska vihertävä ja valkoinen lakka eivät ottaneet kuivuakseen, jonka seurauksena ne tuhoutuivat kun löin ne vahingossa oveen noin tunnin päästä lakkauksesta.
 Tykkäsin kuitenki noiden edellisten kynsien ideasta, joten tein seuraavana päivänä variaation eri väreillä. Onnistuivat sinänsä hyvin että sain tuon leimauksen tähdättyä oikeeseen kohtaan, paitsi peukalon toisessa reunassa, joka ei velmun kuvanottamisen takia kuvassa onneksi näy.

Sitten vielä nykyiset kynteni, keltaiset ns. pitsikynnet, jotka onnistuivat mielestäni tosi hyvin ainakin ton konadoinnin osalta. Nää on ollu mulla mun oman mittapuun mukaan aika pitkään aka viis päivää, ja oon jo niin kyllästyny. Mut koska mulla on teatterinäytöksii maanantaihi asti, ni pääsen sillo vast taiteilee mun uutta visioo.
Nää kaikki oli nyt konad kynsiä, ja useat tulevatki tulee aika varmasti olemaa, mut oon niin innostunu nyt täst ku sillee saa nii hyvii kuvioit. Onneks tääl o muitaki kirjottamas ettei täst tuu mikää konad blogi. Mut oikeesti aluks vihasin konadei ja pidin niit iha huijauksena. Aluks oli tosi ärsyttävää ku luit jotai kynsiblogii ja olit sillee 'hei ompa söpöt kynnet, voisin koittaa tehä tommoset' sit huomaat et ai ne oliki tehty konadil, vitu helppoo. Okei, oon huomannu ettei se oo tosiaankaa helppoo, mut tietenki helpompaa ku yrittää vääntää ite esim jotai tommost supermonimutkast pitsikuvioo ..

1 kommentti: